Projekt: Gry edukacyjne wspierające przedsiębiorczość

Forum wspierające grupę projektową

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2017-10-26 17:18:05

Keynes
Administrator
Dołączył: 2017-10-26
Liczba postów: 11
AndroidChrome 61.0.3163.98

Cele projektu

Główny cel programu: wykorzystanie gier jako narzędzi edukacyjnych odpowiada na potrzebę
rozwoju kompetencji kluczowych (w zakresie przedsiębiorczości i społecznej przedsiębiorczości)
wśród młodzieży NEET w wieku 15-17 lat. Świadome i ukierunkowane oddziaływanie gier może
stanowić istotny czynnik rozwoju młodzieży, w szczególności tej, która zagrożona jest lub też
przedwcześnie opuszcza edukację.

Oprócz celu głównego będzie trzeba sformułować cele szczegółowe do każdego z zadań.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
caprolife - onlinerpg - pmip - king - polskithuglife